http://dl6.glitter-graphics.net/pub/1201/1201566f58nntlu0y.gif' rel='shortcut icon' type='image/x-icon'/>

Thursday, March 24, 2011

hm

as salam ,
hm , agak nye tak cukOp kOt aku sedih smlm , hary nie pOn sme jek .
smlm ??? result as usual terOk , tak bangge lansOng ngn ape yg dpt , hm :(
iez ?? kay , bukak inbOx dea , mcm ape kay ?? ade Org luah kan yg dea suke iez , hm maybe kau patOt gi kat budak tu kOt ??? hm , aku tak dpt bhgiekan kau , aku jaht ngn kau , aku buat kau sedih , jealOus , nnges . hanye sbb aku , haty kau mcm tisuue skunk , ya Allah , aku nak tgOk dea bhgie lah , nak sgt , lau terpakse kOrban kan pasaan aku pOn aku rela , aku just nak tgOk dea hapy , tak nnges agy , mOody agy mcm dea ngn aku skunk , sedih nye :'( , hnye aku jek dapat rse semue nie .
pa , ma syg pa . lau pa bce nie , ma nak pa taO ma nak tgOk ma hapy , ma snngOp kOrban kan pasaan ma ntOk kbhgiaan n kgmbiraan pa , hOpe pa taO tuh ,
hmm , hope esOk better than tOday :)

No comments:

Post a Comment