http://dl6.glitter-graphics.net/pub/1201/1201566f58nntlu0y.gif' rel='shortcut icon' type='image/x-icon'/>

Sunday, May 1, 2011

singa, aumm!

haha! intan, mira, abe dah publish post psal singe! haha:D.. geram gyle babi ngn betine tuh! konon betol ler, hari jumaat hari tuh pling sial! first kiteorg dah hapy gyle sbb ceramah ahmad ibrahim dah amek mse singe tuh.. then nek rehat, nak gi bilik kh.. erh! terpampang muke betine tuh dpan kelas.. omgiee! nyampahnye, alahaii! " budak pompuan duduk, sye pinjam dak laki sekejap ye, cikgu kh takde" .. kaaler ==' .. yelee, kiteorg pon duduk.. peh! bebel tak nak kaaaw pulak kan? bebudak nie berbulu jek.. telinge aku dah saket doh! then dea mintak 4 buku kot.. haha! jenis aku amek port kan? first dea pnggil intan, cian intan.. kene cubit kononnye keje intan tak siap.. erh! diam lah bodoe! intan gi kat tmpt dduk, nnges.. jgn ah nngges intan.. tak cun! hehe:D .. chill kay babe:).. then semue kene rotan.. erh! then ade lah budak nie kene backup ngn cikgu.. haha:D. kesah? sye tahu lah "budak tuh" bnyak keje tuh dea tak dpat bertugas.. awa nie tgok jek, tolong kwn tak nak? pilih kasihh lah kau! sial tol! then kiteorg kutuk kutuk, " budak tu" nnges.. ape ke bodoh lah! haha, aku mmg anti kau sbb kau pena kutuk aku! muke baek, mulut mcm ci lah kau! ingad aku kesah ke kau nnges ke ape ke? lantak lah wey! now, ramai dah anti ' singe aumaumm' tuh.. nak tukar cikgu ahh doh! report ramai ramai! jomjom:D

No comments:

Post a Comment