http://dl6.glitter-graphics.net/pub/1201/1201566f58nntlu0y.gif' rel='shortcut icon' type='image/x-icon'/>

Friday, July 29, 2011

ohhh apa aku nak ckp :)

hey :) . selamat pagi semue :D ho-2 bulan ramadan nak dekat dah. setiap kali bulan ramadan, doa yg pling mujarab ialah doa meminta keampunan . sme-2 lah kite memanjatkan setinggi-2 doa kepada Allah SWT. hm, puasa , raye . fuhh, due bulan yg aku tnggu-2 tahun ni. mesti best gile puase n raye kali ni. im trying to change, supoort me yeah... bulan puasa ni, syaitan takde. that means, kite menguasai hawa nafsu kite sendiri. hm, menakutkan eak? hm, ustaz mahadi ckp, hawa nafsu yg pling besar dlm dunie ni. waaah, gile ahh. ramadan kali ni, nak buat yg terbaik. mmg tak kan penuh lah. tapi aku nak bulan ramadan tahun ni, aku penuh kan hari-2 aku dgn ibadah, bce buku. hm, betol-2 nk brubh. smpai bile aku nak jdik budak pemalz, tak solat, melawan ckp mak, bergaduh sne sni, ngumpat org. ohh my goddd! teruk nye aku. Ya Allah, maafkan lah hamba mu ini kerana selalu melakukan kesalahan secara lansung dan tidak lansung. Aku memohon kemaafan darimu kerna kau Maha pengasih, Maha pengampun. Amin ~ .. bju rye ? hehe hijaaau mali... aku hrp aku dpt ape yg aku nak. hm, aku syg die, aku suke dia, akuu cinte dia.

                                                                                                                                          ~joe~

No comments:

Post a Comment