http://dl6.glitter-graphics.net/pub/1201/1201566f58nntlu0y.gif' rel='shortcut icon' type='image/x-icon'/>

Saturday, August 13, 2011

fuck youu !

okay. facebook mmg tempat kau maki-2 org ea ? hoi bodoh ! agak lah wei . aku tak carik gadoh . mulut pakwe kau ckp hape ntah . kiterog yg kene tempias . bnde dah lame berlaku . kau tak tahu ape-2 diam jelaa . kau tahu ape ? kau dgr jek . kau tak de kat tempat tuh time tuh . peh . mmg sbar dgn kau . aku tengok kau berlagak . tahu lah der sungai abong kau pegang . babi betol . act, bulan puase aku tak nak maki-2 . tapi kau ahh . sbar aku ade had . jgn nak hancur kan hdup aku ,. aku dah bnyak bersabar ngn kau ,. kau rapat dgn aku , sorang-2 kwn aku kau rembat ,. bodoh . amek lah . aku tak kesah . jgn leboo ah pompuan . cermin diri dulu kay /. bru judge org . lbh baik kau diam drpd ckp ape yg kau tak tahu . sorie  ,

No comments:

Post a Comment