http://dl6.glitter-graphics.net/pub/1201/1201566f58nntlu0y.gif' rel='shortcut icon' type='image/x-icon'/>

Monday, September 5, 2011

HAHA ;'(

sakit nye hati aku bile tengok muke die then terbayang semue nye pasal korang . hm , ape doe ni ? sepanjang kat sch aku terpakse pure-pure hapy ntuk hapy kan kawan kawan aku . tapi hati aku ? nvm . aku boleh sabar lagi . bukan salah kau pon , bende ni dah lame lepas , aku yang gile pergi ungkit balik . tapi demi Allah sumpah aku mnyesal because ungkit semue nie . hm , tak pela . ape aku buat , aku kene tanggung . aku hanya boleh tengok jek . aku sendiri tak tahu kenape aku begitu sedih macam ni . hm , terpakse meransang diri sendiri . " JOHANA , YOU CAN DO THIS " . aku sedih lagi , teRluke lagi . tapi aku sayang kau :')

No comments:

Post a Comment