http://dl6.glitter-graphics.net/pub/1201/1201566f58nntlu0y.gif' rel='shortcut icon' type='image/x-icon'/>

Wednesday, October 5, 2011

Heyoo .

Awesome ! Harini Birthday mai . Happy Birthday Mai . Hope kau happy always and maju dalam hidup , diberkati Allah di dunia dan di akhirat . #iloveyou <3 . Tadi ramai ramai pergi makan cendol . Hehe . Meriah giloo . Kecoh tepi jalan . Then beli ayam . Abang tuh focus dekat miza yang lawa tuh jek . Aku dengan mira beli ayam . Tak tanye ape ape pasal sos . Then time miza beli siap tanye , "nak sos tak ? " Aku saje cakap kuat kuat . Time kiteorang beli tak tanye pulak nak sos . Maybe abang tuh terase kot . Die jwab Lupelah dik . Aku punye lah berdekah dengan budak budak ni . Abang tuh innecent gile . Pong jek muke . Budak ni buli buli abang tuh pon . Abang tuh buat muke bodoh jek . Hahah . Aku malaz nak kacau . tengok jek dari tepi . Then makan makan . Call mak aku . Mak aku suruh jalan kaki. Huh ? Tak kire . Aku pakse mak aku jugak suh amek aku . ahaha Kesian mak aku tuh . Layan jek aku . Yess . Aku bukan selalu manje pon . Sekali sekala due kali due kala . Hakhak . Iloveyou mom .
Btw . Thanx to my friends for make me happy all the day today . Iloveyouall . Muaaaaaaaaah :*

No comments:

Post a Comment