http://dl6.glitter-graphics.net/pub/1201/1201566f58nntlu0y.gif' rel='shortcut icon' type='image/x-icon'/>

Saturday, March 17, 2012

Its for you :)

Nice to know you babe. I sayang kat you. Thanks for apix for kenalkan kite berdua kan. Hmm, babe. Malangnya you dah berpunya.. Hmm tak apa lah,. I sentiasa ada untuk you. Time susah or senang. Dont woryy, if you free, you boleh lepak dgn i. Hmm, thanks cus bgi i sayang you and suke you :) Hmm, harituu you usap kepala i. Hihi gila sweet you ni. Hmm tuu pun sebab you buat i demam. You lah! Nasib you tengok i time i demam tuu. Thanks you. That time hati i suka gila. Hmm, babe if one day your girl want you to choose either me or her. I nak you pilih dia je k. You dah lama gila dgn dia. I undur diri untuk dia. Untuk you. Untuk kebahagiaan korang. Ya, i do love you. I korban kan perasaan i. Even sekarang pun i pikir hal ni, i nnges. Hmmm. sooryy babe. I dah tersayang you. Soryy sgt. :(. Hmm, babe. I hope all my wishes will come true, somedaay. I really hope for it. Babe, thanks sebab nak jge i. Time i susah, hope you sentiasa ada untuk i. Time i senang, hope you sentiasa ada untuk i share my happiness. Lastly, Iloveyou.

1 comment:

Happy.GoLucky.Kid said...

I hope your wish will come true. But your wish now is different than your wish then. rite? =)

Post a Comment