http://dl6.glitter-graphics.net/pub/1201/1201566f58nntlu0y.gif' rel='shortcut icon' type='image/x-icon'/>

Tuesday, May 29, 2012

Cukuplah wei kau buat aku sedih. Tak ckup ke wei. Sakit doh. Ape siak salah aku kat kauu. Aku dah sayang kauu. Kau buat aku macam tuu. Aku dah lepaskan kauu untuk ex kauu. Kauu malukan aku. Aku diam. Akuu dah bahagie dengan orang laiin. Kau datang balik dalam hidup aku. Kau nak ape? Hmm, kauu merayu mcam2 kat akuu. Aku diam. AKu nnges doh. Aku sedih tengok kauu. Tapi apa kau buat kat aku? Puas kau malukan aku wei? Now, nak balik pulak kat akuu? Hmm, sedih siak akuu. Hmm, tadi aku bace status kauu. Lebih baik dari aku? Ramai kan? So, kenapa mlm tadi kau buat aku nnges lagi wei. Pergi lah kat pmpuan lain. Kau kan hensem. Ape lagi kau nak dri aku? Hmmmmm,, aku banyak sabar doh dengan kauu. Asal laah kau balas mcm ni kan.. Hmm aku sayang kau. Aku baik dengan kauu. Aku happykan kauu. Aku tak sangke mcm ni kau balas aku? Hmmm, thanks. Aku tengokkan jer ape kau boleh buat k? Serius kecewa dengan kauu. Nak buat status pun agak doh. Pk pasaan aku sikit. Malam tadi buat lain, ni buat lain. Now, biar aku buat status pulak k? Kau nak terase? Go ahaed. Aku dah banyak sangat sangat tahan sakit aku selame dengan kau. Sory.

lots of tears,
joe.

3 comments:

syakila tomey said...

bersabar k ? :/

joeanna said...

Hmm, sakit abe :(

syakila tomey said...

aku tahu tuh , tp kau kne jugak sabar :/

Post a Comment