http://dl6.glitter-graphics.net/pub/1201/1201566f58nntlu0y.gif' rel='shortcut icon' type='image/x-icon'/>

Tuesday, February 19, 2013

kenangan~

hai! haritu ade janji nak post psal kenangan kan? hehe. yang manismanis right? Even aku tahu tak ada siapa tunggu post kali ni. aku tahu dia tunggu post ni. kehkeh. siapa lg abg fitri kite lah :D kenangan? ape ekk? hee. Japjap. banyak sangat kenangan. enam bulan seminggu 2 hari. kehkeh xD lame tu :) okayokay dah banyak menyimpang ni. back to the real topic yahhh. hehe. kenangan paling manis? i think... celebrate birthday abg ainol kite dekat uma aku :) firstlyy kiteorang kms uma dlu. then, main air, then masak, then makan, then ehemmmmm! haha xD kiteorang ja tahu. haip haippp! haha then, kenangan lagi ya. kiteorang pi melaka with my familyy. Ohmyy. Ingt senang nak bwk anak ckgu ni keluar? susah tahu! kena mintak izin ibu nya dlu. kena dtg uma tunjuk muka dlu. kena intervieww kawkaw punye dlu. haha. sokayy asalkan dpt kua kan. kat sne kiteorang duk berdue dlm van. yeshh. kiteorang sambil pegang tgn. hmm sedih nak lpskan dia. then, aku ngntok. tdur atas peha dia. dia usap kepala aku. then cium dahi aku. yahh, aku dpt rasekan ksih syg dia :') then smpai sane melaka, kiteorang dueorang ja. siap share coolblog. tapi coolblog aku dia pegang :( dia takbg mnum skali banyakbanyak katenya, haihh risau sgt aku batuk :( then kiteorang pi mkn semua. hee know what. dri petang smpai ke tengah malam kiteorang lpk sesame. Alhamdulillah dia dengan family aku okayyyy. Yeshh another day dia kluar dgn family aku.. time pi pasar dgn ma, haha lawak k lawak. aku mane biase msuk pasarr. terpakse msuk sbb abg ainol ni ade. haha msuk ja pasar aku terus tarik tgn dia. haha dia boleh ketawee kan aku. pehh malu siak :( dia siap suh lipat suar. haha lwk mcm jage budak kecik :p then, kiteorang belii makanan yg abg ainol pngiil dorayaki. hahahahaha. aje lawak xD ape lagi ekk kenangan kiteorang? hee. lepakk then lunch kat mcd sesame. yeayyy. kiteorang lepakk dekat mybox sesame kak dayah and abg iki. heee ainol yahh seriusly talk dia manje sgt dengan aku. why? sebab aku pun taktahu. tu kena tanye tuan bdn, haha xD then. kiteorang banyak sgt sgt gaduhhh. tapi the best thing when dia pujuk. pehh melting gile ohh. suare dia comel sangat. sumpah ckp. mmg comel. please jgn buat suare mcm tu dkt org lain okayyy. then.. kiteorang ni suke otp smpai ke pagi. pagi sampai ke petang. petang smpai malam. smbung esok pagi dah seterusnya. haha. dah jarang sgt text. seriuslyy. kiteorang klau text msti gduh. entah mengapa. humhum. then klau otp memanjang gelak tawe bersame. kehkeh xD mmg gelak ja. kalau smpai mse aku merajuk dia pjuk gune suare comel dia. klau aku nges dia pujuk manjemanje. phewwww~ gile melting dgn ini budak ohhh! kiteorang selalu lepak dekat sch time petang. macamacam kot kiteorang buat sesame. makan, makan ice cream, kcau budak. hehe. then abg ainol slalu diminta ajar zapin. katenya nak zapin same dgn aku. haha mmg lawak klau dia zapin. keras subahanallah. tapi aku ajar jugak. nmpak usahe dia kat situ :) then. aku dia selalu sgt buat muke comel depan aku. yeshh. aku melting gile. sangatsangat melting. hehe. ainol ni suke kenakan aku. dia cakap aku double G. gongak. gemuk. hhaa. kuangjakk kan dia? dia suke panggil aku gemuk., kehkeh. tapi dia caringgg sgt., aku ingat lg, kaki aku sakit cecepat dia urut. aku sesak nfs cecepat dia usap belakang aku suh aku duk bebaik. tgn aku sakit dia urutkan. dia bawakkan bku aku sbb taknak aku angkat berat. yeshh. aku sayang dia. sangat sayang dia :') yeshhh. ingat lg mse birthday aku. kiteorang follow trip pi legoland. dia duduk sebelah aku. aku nges time tu sbb ingat arwah. yelah birthday aku. dia kesat air mate kau. dia bg katekate semangat kat aku. terharu sangat. then smpai ja kat sane. aku duk dgn Zue. dia dengan family dia. hm aku diamkan ja. yalah sedih sikit dia dgn famly dia kau sorang. then tetibe dia dtg aku trus tarik tgn aku. aku diam ja. dia kate nak spend time dgn aku. sbb haritu birthday aku. heee. kiteorang buat semua bnde kat sne samesame. comel sgt mase aku lapkan rmbut dia., kebetulan sane hujan kan. hm, aku risau dia dmm. then, aku bungkuskan dia dgn shawl ibu. kahkah comel ja dia jln :D then nak balik tu dia takpat ikut pi angsana :( dia kena fllow family dia. time tu aku sebak gile. hm aku trus blah gitu ja takut nges depan dia benonya. haha., apeape pun aku rase happy sgt sbb dia. dia bg aku hdiah. a necklace. omeyy ja nak psngkan kat leher aku :) thanks again syg! yeahhh. the moment when kiteorang main air hujan sesame. Sweet gilaa. mse tu ade lah hal yang jadi. duit aku hilang. ptg tu tetibe dia dtg, kebetulan pulak kan. mate aku bengkak2 ni pi jumpe dia. dia terkejut gile tgok mate aku. Then, aku trus lepak dgn dia kat luar uma. main hujan. then, aku pi jumpe maklong nges2 sbb duit hilang tu. then, aku trus lari kat dia. nges kat dia. dia spontan ja peluk aku. pujuk aku. dia sandarkan pale aku kat bahu dia. hm aku sebak gile time tu. Yah, dia ade time aku susah :')mlm tu aku pi langkawi. trip sch. sebelum dia balik tu dia mintak aku jage diri ape semua, dia ingatkan semua bnde yang nak kena bwk, kena buat. hee comel. then, aku ingat lagi, dia dtg uma aku mgrib2 jln kaki sbb rindu plus takut. tak tenang katenya. hm ade lah hal sikit kan. aku terharu gile. hmm. sayang.. iloveyou. hee. then then time dia bagi doremon. aku terkejut gile. seingat aku lah aku ade ckp nak patung doremon. sbb emon tu comel. then, hritu dia kate ptg dia dtg dgn abg low. nak bg barang. tunggu punye tunggu. satg dia smpai bwk doremon bsar punya. hehe. aku terharu gilee kot. smpai nak nges. then dia kate nak emon kena kiss pp dlu. hahak. aku malu gile siakkk time tu! aku tunduk ja. then, aku pusing belakang dia kiss pp dia dri belakang. ohmyyyyy, muke aku merah gile time tu. haha., malu punya psl. Hee. Thanks for the emon :) Dulu kalaiu Apit balik mstyy dia duduk btu6. hee nak curik2 kua malam jumpe aku letewww. Jyeahh. pernah kiteorang lepak smpai pukul1. main buaii sesame. hee. dia peluk aku. Kuat sgt. Ya Allah. ksih syg dia tu :') then dia pernah dtg uma aku pepagi semate2 nak pujuk aku. Hee dgn aku takmandi lgi. dia dtg nak pujuk then bg coklat. Pehhh sweet. Dia pernah bg aku blackforest size besar smpai 3. nak aku gemuk gamaknya. haha musyukmusyuk. memacam perangai dia ni. aku pernah nges sbb dia sakit. cecepat dia ckp dia dah baik. dia kate taknak air mate aku jtuh sbb dia hee. timbang rase tol. Hee ma pernah bgtahu dia. "Adik nak kawen dgn kau Ainol. Ma tanye dia hritu nak ka kawen ainol nt. dia jwb yah" haha malu gile. time tu dia tersipu malu. ek eleh. geli ja. haha abg ainol ni selalu tdurkan aku. hee nyanyikan aku. dia suke bg text jiwangg. heeee comel! yeahhhhh! bnyak gile kenangan kiteorang. sampai tak teringaat pun ade xD tapi yang paling bermakna bg aku. 10 ogos 2012. tarikh yang stukan kiteorang. Thanks Allah temukan aku dengan dia. sesungguhnya aku sgt bersyukur kerana dpt rase kasih syg beliau. Aku beruntung dpt mencintai org sebaik beliau. terima kasih. Aku tahu aku banyak kekurangan tapi dia tetap terima aku seadanya :') aku bersyukur sangat. thanks again :') thanks manje kan aku sayang... thankss sangat sbb kau faham aku. aku sayang kau sangat biy. cukup kau. aku taknak kehilangan kau. thankssss. please tolong aku kekalkan relay kite ni ok. aku harap kau same nak kekalkan relay ni. aku buat yang terbaik untuk kau. sesame doa hubungan ni sampai jinjing pelamin. amin~ Sayang. iloveyou. bby mintak maaf klau selame kite couple bby ade buat slh. maafkan okay? jgn selalu marah., bby takut :') then, tolong jgn jd budak suke pendam. settle semua masalah sesame. please be mine forever :) yahh, last from me. Me love you so muchh!

No comments:

Post a Comment