http://dl6.glitter-graphics.net/pub/1201/1201566f58nntlu0y.gif' rel='shortcut icon' type='image/x-icon'/>

Saturday, February 2, 2013

speechless.

Tak sangke. Terkejut. Speechless. And kenapa now? kenapaaaaaa?! hm. Aku taktahu nak percaye yang mane satu. Sekejap kau cakap lain. Dengan dia kau cakap lain. See that? hmm ka aku yang bodoh percaye katekate kau tu semua? :( Pehh sumpah sedihh. Bile bace ja aku terus pening! Hmm. rase berputar ja semua. Hmm aku nak sangat tanye kau. Nakkkkk! hmm aku tahu aku takpaptut fikir terburuburu macam ni. Seriusly sorry. Hmm. Aku tahu salah aku. Ya, tapii....... Erhhhhhhhh! this are keeling me!!!!!!!!! please lah balh semua perasaan ni dari aku. Aku penat lah weh! hmm. Aku bru rase nikmat, kebahagiaan. Aduh. Salah aku bukak chat tu! even tu chat lamee kan.,, tapi... bende tu keluar sendiri dari mulut kau! hmm. Kau cakap dengan aku lain. dengan dia lain. Ohh which one must i trust on? Hmm. Bnde ni serabut lah! Ahhhhhhhhhhhh --' now macam2 aku terpkir. semua buruk belaka. Hm, maybe kau sengaje cakap macam tu sebab nak aku respect kau lah eh? ka kau sengaje ckp macam tu sebab nak aku percaye sayang kau? hmm please explain to me! Urhhhhhhhhh! Tolong lah. Please laaa fhm kan aku semua bende ni. Tolong. Bagi aku percaye kau. After bace semua tu, kepercayaan kau runtuh mcm tu ja. Macam kena tipu pun ade weh. hm aku taktahu! hmm, aku dah taktahu nak cakap ape. Aku buntu. Aku takdapat fikir ape lagi. Hm andai betol ape yang kau ckp dengan dia..... aku kecewa. kecewa sangat dengan kau. note this. Aku akan kecewa kalau terbukti ape yang kau ckp tu betol. Even dah lameee. Tahun lepas right? aku tetap kecewa. aku anggap bende ni tersangat penting. penting. sukehati lah nak cakap ape. im off. i need a rest. so please. understand me... Me, Joey.

No comments:

Post a Comment