http://dl6.glitter-graphics.net/pub/1201/1201566f58nntlu0y.gif' rel='shortcut icon' type='image/x-icon'/>

Saturday, March 30, 2013

:O

Hey Assalamualaikum evryone! Jyeahhh im here again and again. Wanna talk bout my ........ Nothing! hehe. How are you there? For sure, im okay i guest (': Hmmm. Nowadays hidup aku tonggang langgang. aku sendiri taktahu kenapa. Maybe aku ade buat salah and hidup aku jd mcm ni. hmm. Aku taktahu. Serius. Hmm. Study? I dont know. Seminggu punye study boleh ka aku catch up? Hmm. aku boleh ka? Semiinggu kot aku tinggal studyyyy! Erhhhhhh!!!!!!!!!!! Ape nak jadi pun aku taktahu. Tapi aku dah pasang niat. Wanna be a new johanna soon. Hmm better me, insyaAllah :')And now. RELATIONSHIP OR RELATIONSHIT. hmmm. I dont know why. We're keep quarelling evrday. EVERYTIME for sure. WORSEEE. Hmm. We're not sweet couple anymore i think. We got some challenging problem to solve into it. Sometimes i feel like we're nothing. But, seriously i love him. Really love him.I cant imagine my day without him. I CANT. CANNOT. Hmm. I hope he read this. Really hope. Sayang.. Im so sorry for all my fault. Biy. Bby tahu bby banyak buat salah. hm. Maafkan bby okay? Hmm. Org sendiri taktahu kenapa dengan org. Ya, org tahu org dah berubah. org sendiri dah perasaaan bende ni lame. hmm sorry sangat. hmm. Banyak bnde jadik kat kite kan nowadays? hmm BANYAK MASALAH i think. hmm. Org penyebab nya maybe. Hmm kite banyak gduh. Org sebak bile dgr dia nges mse tu. hmm org tahan ja nak nges. hati org sakit sangat mse tu. hmm Allah ja tahu mcm mane rasenya. hmm. Taktahu lah. org taknak hilang dia. tapi.. org rse klau evryday mcm ni relay ni tak ke mane. hmm org taknak hilang dia. kite yang cipta sejarah kite, . Kite cipta kengan kite. Ingat senang nak lupekan? hmmm. Org taknak. Org dah buat semua bnde dengan dia. hmm. org selalu doa kalau dia jodoh org dekatkan lah lagi dengan org. taknak jauh taknak hilang nak dekat nak syang. hmm dia pun bukan ade mse sangat ntuk org semiunggu due ni. hmm jumpe? Org rse dah nak sebulan kot. hmm otp, text. Tu ja. Hmmm. Balik sg abong balik boleh? org rindu nak date kat kantin. Nak lepak. nak jumpe. Nak tenung. Nak study same. hmm. nak awak, ainol fitri. hmmmm. tolong jangan berubah. Tolong jangan hilang. Tolong jangn pergi. Hmm. Nak dia, nak dekat. Hmmm. Org evryday say " saya nak awak tahu saya sayang awak, hidup saya tak same klau takde awak" i meant it. Really meant it. Hmmmm. Tolong jangan gaduh lagi. saya tak larat. saya nak relay mcm dlu. hmmm. Saya sayang awak. Saya nak awak yang lame. saya .......... Hmm..... saya taktahu saya bleh hidup smpai bile. hmm. selagi saya hidup saya nak awak sentiase dengan saye. hmm. Saya nak isi semua mase saya dengan awak. hmmm. Saya tahu saya taksempurna. Tapi.. saya nak jadi yang terbaik kalangan yang terbaik. Saya .... hmmm.. awak.. kalau saya takde nanti, saya nak awak jage diri. Jage makan, jage kesihatan, jangan mandi malam, kalau sesak nafas minum air, jangan lupa makan, hmmm org baru tu mesti kenal awak lebih rapat. Lebih rapat dri saya. segala kelemahan and kelebihan awak dia akan tahu nanti. Jangan risau. saya tengokkan awak dari jauh. syaa sentiase ade dengan awak. Kalau ade org baru.. Tolong.. Biarkan saya duk dalam hati awak. Tempat yang paling kecik pun takpe. asalkan sentiase dengan awak.. hmm saya taknak berpisahh. Hmm. kalau ajal saya dlu.. awak tolong tahu.... saya sayang awak.. saya bahagie bersame awak.. saya cinta awak :')

No comments:

Post a Comment