http://dl6.glitter-graphics.net/pub/1201/1201566f58nntlu0y.gif' rel='shortcut icon' type='image/x-icon'/>

Monday, October 31, 2011

Awaaaak :'(

Malam ni saya nangis lagi untuk awak. Awak, saya dah macam orang nak mati malam ni. Saya sakit wak, apa awak buat semua menyakitkan saya malam ni. Takpa saya still sayang awak. Cume, saya sakit dengan segala kata2 awak. Patot ke awak berkasar dengan saya, sayang? Awak, kawal ok panas baran awak tu. Saya memang sakit. Sekarang, setiap masa. Apa awak rasa? Hm, awak buat, then awak buat bodoh. Hm, awak. Sakit. Awak, saya lemah. Saya manusie biase. Saya sakit. Sakit sangat. Saya cuma mampu ucapkan terima kasih sebab dah menyayangi saya. Dah lah, saya mengalah. Saya sayang awak dan SAYA MINTA MAAF :')

1 comment:

Cheda ♥ Haeda said...
This comment has been removed by the author.

Post a Comment