http://dl6.glitter-graphics.net/pub/1201/1201566f58nntlu0y.gif' rel='shortcut icon' type='image/x-icon'/>

Tuesday, November 8, 2011

No Title :'(

Hey , Im sorry k dear . Terpkse cakap . Awak, ubah perangai awak boleh ? Hmm jangan nak menghine sangatlah ken . Yes , saya tak semewah awak . Saya tak mampu macam awak . Ye , aku memang tak mampu nak buat apa2. Siel kan ? Aku menangis bile dengar kau happy2 hine aku . What strong with u , babe ? Apa ni ? Aku dah cukup BERSABAR dengan perangai kau . Ubah lah siel . Aku sakit gile . Aku sakit . Jangan memijak mijak maruah aku dengan menghine care hidup aku . Aku story ni bukan nak burukkan die awww . Aku nak suruh die ubah je perangai die . Ubah ! Apa salah aku ? Apa dose aku lah siel ? Kenape aku ? Hmmmm :'(. Sapa2 boleh bagi pinjam bahu ? Hm .

No comments:

Post a Comment