http://dl6.glitter-graphics.net/pub/1201/1201566f58nntlu0y.gif' rel='shortcut icon' type='image/x-icon'/>

Thursday, December 8, 2011

No title :)

Salam :) Hai . 
Kenapa orang sekarang suka sangat nak mengutuk? Pelik kan? Seriously, dulu2 ada jugak aku kutuk orang tapi lelama aku sedar. Kenapa msti aku kutuk orang sedangkan aku pon tak perfect mana. Jangan judge orang if kita sendiri tak nampak kelemahan kita. Tu kan kejadian Allah, tak payah lah nak mempertikaikan semua ni. Kan? Aku sedar start aku ada baca one article. Kat situ ditulis, dengan mengutuk pon boleh timbulkan fitnah. Ya, dosa memfitnah lagi berat dari membunuh kan? Okay, aku tahu if ada yang baca post aku ni, mesti ada yang bersuara,  "eleh, cakap orang nth2 kau pon same" "ceh geli je konon alim, gambar peluk2 gak" "erk, penceramah bebas bersuara" " penceranah tanpa gaji" Mesti macam2. Yes, gambar aku dgn pakwe peluk2, pegang tangan sane sini. Tak ttup aurat lagi. Yes, aku kan dah cakap aku mmg tak perfect. In case, ni semua terjadi. And dekat aku. Siap nak kutuk aku tak lawa, bodoh, cikai2. Apa ntah masalah kau. Aku pun tak fhm. And aku ni bermusuh. Hee . Aku just tegur je k. Ye, aku pun tak baik mana. 
Klah bye :)

No comments:

Post a Comment