http://dl6.glitter-graphics.net/pub/1201/1201566f58nntlu0y.gif' rel='shortcut icon' type='image/x-icon'/>

Monday, July 23, 2012

Bulan puasa lah kan aku kena dugaan sebegini teruk? thanks sangat for sape yang tolong tmbah masalah aku tuh k? Thanks sangat. Act kat sini now this time aku nak mintak maaf for those yang aku ade buat salah ke ape ke. But! Ade certain people yang aku betol2 taktahu ape salah aku. Tak ape lah, aku mintak maaf jugak. Now, aku dah taknak ade kena mengena dengan U, S, A, R and sesiapa yang rapat dengan dieorng. serius terkilan dengan perngai dieorang. Salah ke aku jeles? Kenape ungku boleh jeles? kenape aku takleh? kenapa ungku boleh tweet psl topik nak lepak dengan aku tuh? Ayat die marah jugak kan. kenape time aku aku kena sampai mcm nih? salah ke nak jeles? takkan? kenapa wei? hmm. Act, aku sendiri dah mintak maaf kat semua kan. Now kenape name aku naik smpai mcm tuh sekali? hah? hmm,. aku sabar je kot. sakit lah kot sampai mcm nih sekali. tak pelah. dugaan Allah :) nak uji aku nih kuat ke tak kan. tak pe johanna. diam jeh k? akan dibalas semua tuh. Now, nak mule hidup baru. Tanpe semua orang yang aku kenal dulu. thanks again korang. for my twin, tak sangke kot kau fitnah aku smpai mcm tuh sekali. thanks sgt. AKU MENYESAL RAPAT DENGAN KAU. kthanks.

No comments:

Post a Comment