http://dl6.glitter-graphics.net/pub/1201/1201566f58nntlu0y.gif' rel='shortcut icon' type='image/x-icon'/>

Wednesday, September 19, 2012

New life :)

Heyy.
Bersarang dah blog nih kan? haha sian dia. soryy lah, sibuk sangat studyy. ykee studyy ek.
For now, aku dah mulekan hidup baru. With my new biy :)
Yes, Ainol Fitri Zaidani.
Thats my boy. Yes, i really love him. act, dulu dia nih ex adik angkat aku. ntah acamne aku leh tersuke kat dia kan. haha last2 jadik bf aku. gile lawak kayy bile ingat balik. sangat2 kelakar.
Dia baik, even tak berape nak matang lah bagi aku, haha suke buat bising, tak suke kalau aku tengah study tuh dia kacauuuu. Peh, banyak kali tegur pun macam tuh gak, mang trus balik lah kan. padan mukee! haha
Dia caringgg sangat caringg and akan nges kalau aku sakit haha manjee kan? kayy act tuh sangat gedikk bukan manjee! haha sedap jeh kutuk biy aku kan. haha xD
Dia sukee sangat buat aku senyumm. Gile ahhh mang happy bile dengan dia. Now, kiteoranggg dah sebulan lebih sikit. hee, aku happy sangat dengan dia. even sometimes kiteorang selalu gaduh kan.. Mang sakit hatyyyy sangat kay! Nyirap punn adeeeeeee.. Dia suke sangat sakittt! nympah jeh,,,, kang sakit tak datang, trus takpat jumpee. Dia suke carik pasaaaaaaaaaalll! Ishhh, aptb.
Ainol suke call aku memalam, kacau aku tdur, dia suh teman lah ape lah. haha xD
Ingat aku ape biy? Pengwal keselamatan apee.. Geram jeh kan. haha
Dia sangat sweet,. suke bisik Loveyou tak kesah lah kat sch ke kat mane ke kan... haha xD
Everydayyy mestyy dia akan bisik. Awww meltingggggg ><
Thanks biy, for me mine. Iloveyou. Yes, really grateful to have youuu.
Im here as long as you want me to be with you.
Hope kekal kayyy,


love,
Johanna :)

No comments:

Post a Comment