http://dl6.glitter-graphics.net/pub/1201/1201566f58nntlu0y.gif' rel='shortcut icon' type='image/x-icon'/>

Friday, October 26, 2012

NO TITLE.

Assalamualaikum :')
Harini genap 2 bulan 3 minggu aku dengan Ainol Fitri.
Aku sayang dia. Sangat sayang. Aku nak fokus kat dia sorang. Aku taknak ingat orang lain lagi. Sumpah cukup lah dia setie dengan aku. Aku dah tak perlukan sesiapa sekarang. Aku try jugak lupekan semua yang perah buat aku happy even susah. Untuk dia. Aku sanggup. Aku harap dia happy dengan aku. Aku harap dia bahagie dengan aku. Aku banyak sangat kekuarangan. Aku selalu buat dia nanges, risau, sedih bagai. Aku suke marah dia. Aku selalu dera dia. Aku selalu memainkan dia. Dia sabar je dengan perangai aku. Sory eh sayang. Aku selalu susahkan kau. Aku selalu sakitkan hati dia. Tapi dia tetap tahan je. Dia selalu happy. Aku pun taktahu apa yang nak digembirakan sangat couple dengan aku. Tapi dia cakap, dia happyy sangatsangat dapat aku. Thanks lah sayang sebab cakap macam tu. Cukup buat aku rase dihargai. Sumpah aku cukup happy couple dengan dia. Aku sayang dia. Cukuplah aku rase mase 2 bulan lebih ni ntuk fahamkan dia, kenal dia. Bagi aku, aku dah cukup kenal dia. Aku dah cukup masak dengan semua kerenah dia. And so do him. Dia pun rasenya dah cukup faham aku. Dia tahu bile time aku happy, bile aku sedih, bile aku risau, bile aku nanges.. Semua dia tahu. Dia pandai je handle semua yang jadi. Dia tenang jee. EVen dia lemah, dia tetap kuatkan semangat atas ape yang jadik kat relationship kiteorang. InsyaAllah, dia memang betolbetol sayang aku. Aku harap sangat macam tuu. Sepanjang 2 bulan lebih ni, macammacam jadik kat kiteorang. Kiteorang samesame handlee semua yang jadi. As a prove, sampai sekrang kiteorang bahagie. Kiteorang same sayang, same memahami. Even dia muda setahun aku, dia pandai suitkan keadaan dia dengan budak atas dia. Dia banyak ubah aku. Dia dah jadikan aku mule hidup baru. Dia ubah SEGALANYA. Thanks sayang. Sumpah aku sayang kau! Thanks atas segalanya. Kau semangat aku. Kau buat aku kuat untuk terus hidup. Kau kuatkan semangat aku setiap hari. Ape yang aku carik time bangun KAU. KAU, KAU and KAU. Cukuplah kau ade setiap kali aku bangun, aku dah rase bahagie. Aku tahuu aku tak seperfect Ayuni. Kau sayang dia kan? Kau sendiri cakap, kau paling sayang dia. Dia faham kau, dia selalu mengalah dengan kau. Bile dengan aku, aku je nak menang kan? Aku jee. Aku tak reti nak mengalah dengan kau. Jahat kan aku? Hm, aku sajee je. Aku nak selalu gaduh dengan kau. Aku nak kau pujuk aku. Aku takut nanti kau hilang dari hidup aku. Mase tu, tkde siapa yang nak marah aku, pujuk aku, pakse aku makan, bebel dekat akuu. Dah takde siapa yang peluk aku lagi nanti. Takde siapa nak tidurkan aku lagi nati. Aku tahu akuu akan rindu kau sebab tuh selagi bolehh aku uat semuanyaa. Selagi kau milik aku, aku nak relationship kite nii happy je. macammacam kenangan. Heee. Biyy, kalau laa ajal aku sampai dulu.. Kau jage diri eh. Kau kena janji. Carik pengganti akuuu. Yang lebih baik. Yang lebih pandai jage hati kauu. Kau janji ehh jangan selalu sakitt. Kau kena belajar rajinrajin. Jangan kecewakan ibu dengan ayah. Aku tahu kau boleh. Aku sentiase sayang kau. Kau kena selalu doakan aku nanti. Sayangg. Selalu ingat aku kay. Aku sayang kau. Sangat sayang.


Lots of love,
Johanna :)        

No comments:

Post a Comment