http://dl6.glitter-graphics.net/pub/1201/1201566f58nntlu0y.gif' rel='shortcut icon' type='image/x-icon'/>

Sunday, November 11, 2012

10. 11. 12. Cantik kan tarikh tu? Hm annivesary aku dengan Ainol. Genap 3 bulan dah kiteorang samesame. Macam macam dugaan, ujian, kebahagiaan dan sebagainya. Kahkah xD tapi.......... Hm,sunyi lah tersangat sunyi harini. Sumpah. Hmm aku rase kosong. KOSONG. takde perasaan or what. Aku harini jadi seorang yang lemah yang tersangatlah lemah, takde perasaan. HAHAHA asal aku? Aku pun ta tahu kenapa wehh. Tetibe jee bende ni jadi. Aku menanges then tidur, bangun menanges lagi. Nampak tak betape lemahnya aku harini? Hmm aku harap yang lain.. Yang lain jadi. Kesian kan aku? hmm aku seriusly tak salah kan dia sikit pun.. tapi....... Harini dia busy sangat. Text pun tak. Tapi aku risau. Risau sangat. Ya dia busy maybee. Keje kan..Takpe. Tapi hmm aku lupee la dia ade wish ke tak semalam annivesary kiteorang. Ade ehh? Ohh malam kan. Tu pun sebab........... hmm Sorry aku taktahu kenapa sebak sangat buat post psal ni. Padahal bende ni kecik je pun. HAHA sorrryy k? Aku just rase sunyi. Sunyi tanpe kau. Sunyi tanpe text kau. Sunyi tanpe call kau. Hm sunyi yang amat sangat. Aku berubah? Ape jee aku berubah kan? hmm kau tak habis habis cakap aku berubah. And thats makes me crying all the timees when i think about it. mmmm. ape sehh. Asal laa aku jadi lemah smpai macam ni? Hmm. Aku .......... Aku.............. Hmmm Aku maybee berubah. Berubah sebab kau. Aku maybee lemah. lemah sebab kau. Aku maybeee takkan jadi mcm dulu. Tapi aku tetap sayang kau,cinte kau macam dulu. Ya aku sentiase sayang kau biy. Iloveyou. Btw, happy annivesaryy 3months. Hope kekal k. Kbye.




joe.

No comments:

Post a Comment