http://dl6.glitter-graphics.net/pub/1201/1201566f58nntlu0y.gif' rel='shortcut icon' type='image/x-icon'/>

Sunday, December 23, 2012

4bulan 14hari :)

thanks Allah sebab still biarkan aku bersama dia. Sumpah happy dengan ini budak, Ainol Fitri :) tak sangke kiteorang boleh kekalkan relay ni lame macam ni... Duedue tak percaye. Tapi alhamdulillah kiteorang takbanyak gaduh. happy memanjang. gelak memangjang. hee. thanks sayang. iloveyou. thanks sebab selalu time aku susah or senang. kau selalu ade dengan aku walau ape pun jadi kan? thanks sangat. aku taktahu nak balas macam mane., kau sanggup buat ape je ntuk aku kan? thanks again. aku tehutang budi dengan kau :') relationship kiteorang alhamdulillah familyy kiteorang dah tahu. and dah restu maybe :) insyAllah. Tapi parents aku okayy dengan dia, parents dia pun. Dia keluar dengan familyy aku pun family dia okayy. thanks God :) Okayy lah kan. dah macam macam kiteorang buat sesame. hmm, yang sedih, yang happy.. yang paling sedih aku rase time aku mintak clashh. hm maybe aku terpkase time tu. Aku nak dia belajar tanpe aku. yelah, aku macam penganggu dia belajar kan. hmm, dia nges smpai tak leh cakap. sorryy sangat sayang. sy tak sengaje :').. then.. aku ade buat dia nnges depan aku sebab aku tetibe cakap pasal clash. aku cakap ah "smpai sini je kot relay kite" "sorry" then dia trus diam nanges. Aku taktahu nak cakap ape. niat nak gurauu je time tu. aku trus peluk dia. dia trus nges. haihh. sorryy sangat. susah kot nak pujuk dia nges time tuu. Hee ingat time birthday aku. besttt sangattt! that dayy aku follow trip sch, pi legoland. hahaha xD biyy aku ade tautau. tu yang penting.. dia duk dalam bas. sebelah aku lagi.. dia pegang tangan aku. then dia nak pakaikan rantai tapi disebabkan tangan gigil aku kena pakai sendiri. hampehhh! haha xD tapii dia comel gilee time tu <3 hee. Melting ohh. kiteorang happy sangat dalam bus. siap boleh gelak2. sampai kat sane. fuhh ajee berkepit je kteorang. hee depan family dia pun jadik nak date. aku pun layankan je dia. nasib parents dia tak kesah tengok kiteorang. akak dia okayy, abang dia, adik2 dia. family dia mmg the bestt! Hee. Mase nak balik tu. hmm sedih :/ dia takpat naik bas. aku tngok je muke dia. nak nges lah kot. aku trus jalan pi kat bus. Tapi Allah je tahu betape beratnya hati aku nak tinggalkan dia. hmm dalam bas aku nges kot. sedih sangat. yelah, dri pagi smpai pukul 5 petang kiteorang berkepit. then, hilang gitu je. pehh sakit kan. hmm. then, time aku pi angsana tu aku diam jee. hm asyik terbayang dia jee. sumpah sedihh :/ hee nmpak tak aku takleh pisah dengan dia? gedik ekk aku? hahahaha xD then... timee kiteorng lepak dia mesti peluk aku. hahaha lagi2 kat bandar. dia takut orang lain usha aku katenya., ceeeehhh geli je! haha dia memang baik. selalu protect aku. thanks :) aku untung dapat dia. untung sangat. memacam kot kiteorang buat sesame. hah, skypeeeeee! haha xD kiteorang pernah skype dari malam smpai ke pagi., haha tidur depan lappy, bangun2 jee tengok dia tengah tengok aku. haha maluu gileeeeee! sumpah malu. tapi happy. bangun nmpak muke dia., comel jer. hee xD aku happy sangatlah dengan dia ni! hapy hapy hapy hapyyy! paling best aku rasee spend time dekat melaka dengan dia. dengan familyy aku sekali. 9 jamm kiteorang lepak sesameeeee. haha baring kat peha dia, usik2 dia, kacau dia, smpai dia hilang sabar. haha kiteorang jalan memanjang dia peluk aku. hahahaa sweetttttt! Ya Allah aku rindu dia sangat2. hmmmm nak sangat jumpee dia! >.<


*to him*
sayang. thanks sebab jadik milik sy. sy mintak maaf kalau ade buat salah dekat awak. sy tahu sy banyak sgt kekurangan. sory kalau sy selalu buat awak sedih.. hmm, hope sy yang terbaik ntuk awak. sy sayang awak sangat2, tapii kalau lah kite tkade jodoh, ingat sy akan pindah kan? hm. awak kena tahu, hidup sy tak sempurna tnpe awak. tolong ingat janji awak okay sayang? sy akann tunggu awak smpai bebiler. sy sayang awak.. Sy cinte awak :)

No comments:

Post a Comment