http://dl6.glitter-graphics.net/pub/1201/1201566f58nntlu0y.gif' rel='shortcut icon' type='image/x-icon'/>

Tuesday, April 30, 2013

Im gonna miss him.

Hi. Hm. Im typing this post for him. He ask me to post smthing before he go to camp MSSM starting this thursdayy. Arhh im gonna miss him damn much! A MONTH WITHOUT HIM? Erkkkk i cant imagine my day wthout him. Arhh!!! Hmmm. Hritu Mssj dia dpt medal. 100m silver and melayakkan dia pi mssm. Wakil johor. hmm Bangge mmg bangge tapi...... aku takut aku rindu dia :'( hmm lame. sebulan. pehh kiteorang ja lah tahu cne perangai aku kalau jauh dgn dia. memang pelik and plus akan jd sangat menyakitkan sometimes.  hmmm cepatlah mase bergerak. cepatlah mase cepatlah bulan 6. cepatlah :'( yes. setiap malam aku nges pk cne a month without him :'( dahlah tak stu sch lagi. Pehhhh Mmg sebak hbis lah siak bile otp dengan dia. hmm. Aku rse mcm nak ikut ja dia. Serius mmg takboleh jauh.. tapi aku takboleh halang dia. Aku kne support dia. aku kne jd gf yang memahami dia. dah dia mmg atlet nak buat cne. terpakse bersabar and doakan yang terbaik ntuk dia. hmm. Sayang... Bby harap biy jdi diri okay? ingat semua pesan bby. Bby akan rindu semua psl kite. Hm lpas ni takde siapa nak tdurkan lgi, teman study, teman makan,  teman tidur, teman time bby nges, teman bby pepagi nak siap pi sch. Erhhh takde lgi morning kiss. hmm. Sedih :/ sayang. hmm stop here. sebak. bye. loveyou.

No comments:

Post a Comment