http://dl6.glitter-graphics.net/pub/1201/1201566f58nntlu0y.gif' rel='shortcut icon' type='image/x-icon'/>

Wednesday, July 3, 2013

Kerinduan. Fullstop.

Um. Hai.. Lame tak post. Um. Aku rindu Ainol sangatsangat. Hari aku dah rase lain macam. Without his text, his voicee... Arghhh. Phone dia kena rampas. Umm cne ekk. Aku rindu sangat dekat dia. Umm. Dah 6hari. Percaye tak 6hari tak contact?!!!! Umm. Aku sendiri tak percaye. Ya Allah kuatnya aku. Um. Dugaan semua ni. Dia cakap lebih baik terpisah sekejap drpd terpisah selamanya. Ummm. Cne tuuu. Aku rindu suare dia. Rindu nak manjemanje dengan dia. Rindu dia tidurkan. Um. Aku susah tidur for sure. Um. Dia faham aku tahu. Um. Dia dah manje kan aku. Aku dah macam org meroyan. Um. Everyday tunggu dia.. Tunggu dia call aku........ Tunggu dia datang jumpe aku. Um biyyy imiss you! Tapi kan.......... Ainol dah lain sikit. Um.... Taktahu lah kenapa. Aku dpt rasekan kelainan dlm diri dia. Ummm.... Kenapa ni wehhhh. Rase lain mcm ja. Umm... Dia serius tak same mcm dulu. Now dia selalu marah aku. ya Allah rindu dia yg dulu sebernanya. Um. Taktahu lah.. Hope dia sedar and ubah semua tu. Ummm. Aku rindu dia. Kat sekolah semua tanye aku okay ka tak. Haha lain muka aku gaknya. Um aku pun dapat sakit balik. Fr now, takde siapa tahu. Terpakse makan ubt mcm dulu. Ummm. Stress maybe. Umm everyday aku nges. Aku taktahu kenapa aku lemah sangat. Ummm. Sampai sch aku nges. Arghhhhh! cane kau tak sakit Joe. Ape nak jadi pun aku taktahu lah kan.. Haihh biyy. Cepat dpt phone tau. Bby rindu :'(

No comments:

Post a Comment